مظلومی: از هواداران آبادانی رخصت می‌گیرم
نوشته شده توسط : alireza

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:‌ به خاطر احترامی كه برای آبادانی‌ها قائلم قبل از بازی از آنها رخصت می‌گیرم.

به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز مظلومی در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: شرایط خوبی را پشت سر می‌گذاریم. بازیكنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی هستند و در طول هفته نیز تمرینات مؤثری را پشت سر گذاشتیم.
وی ادامه داد: برای دیدار مقابل صنعت نفت آمادگی كامل داریم و من نیز علاقه خاصی به آبادان و مردم خوبش دارم. تماشاگران این شهر بسیار خونگرم و دوست‌داشتنی هستند و مطمئنا پیش از مسابقه برای حضور روی نیمكت استقلال از آنها رخصت می‌گیرم.

وی گفت: از اینكه هواداران آبادانی در ورزشگاه حضور پیدا می‌كنند، خوشحال هستم چون بازی بدون تماشاگر جذابیتی ندارد. امیدوارم آنها دیگر با محرومیت مواجه نشوند و بتوانند تا پایان تیم از تیم محبوب خود حمایت كنند.
سرمربی تیم استقلال در خصوص شناخت از كاسیمیرو سرمربی نفت گفت: وی مربی خوبی است و از بازیكنان سخت‌كوشی استفاده می‌كند. آنها از امتیاز میزبانی برخوردارند و از بازیكنانم خواسته‌ام با دقت كامل در این مسابقه به میدان بروند چون با 3 امتیاز این بازی وضعیت‌مان در جدول بهبود خواهد كرد.
مظلومی در خصوص غایبین تیم استقلال در آبادان گفت: خوشبختانه محروم نداریم اما یوسفی، برهانی و كوشكی از مصدومان ما هستند.

وی در خصوص این شایعه كه بازیكنان استقلال به خاطر همراهی نكردن تیمشان در شهرستان‌ها به عمد اخطار می‌گیرند، گفت: نمی‌دانم این حرف‌ها از كجا نشأت می‌گیرد ولی به این نتیجه رسیده‌ام كه هرگاه استقلال خوب نتیجه گرفته این حواشی را برای تیم ما به وجود می‌آورند.
استقلال روز پنجشنبه هفته جاری از ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت نفت خواهد بود.





:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 776
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: